Veckans slut...

Hejsan alla ni bloggare!

Anledningen till att jag inte har skrivit på några dagar är att jag först inte varit hemma :P och sen så har mitt internet fungerat så bra.. men nu e jag här och tänkte berätta lite kort om vad jag har hittat på för bus under veckans slut!

Onsdag och torsdag
så var jag med Angelica och hitta på en massa skoj! Träffade lite människor och bila runt i Sthlm.. riktigt trevligt! Filmkvällar/dagar blev det också :P

Fredag jobbade jag. Om jag inte varit så trött på fredags förmiddag så hade jag följt med Cazzandra och Valentina till Gamla Stan och piercat sig. Cazzandra i tungan och Valle i bröstvårtan. Men jag fick se iallafall sen när jag kom till jobbet. Efteråt tog vi, ja - 2 öl var eller så med Marre... vi firade att Valle ska följa med Marre och deras kompis Sandra till USA i Augusti och de ska bila i ca 3 månader eller så. Sen firade vi att Valle och Marre ska följa med mig till Egypten och se pyramiderna innan året e slut och sen att Marre ska med till Chile Juni 2009 =)
PS: Angelica ska också med då!!!

Som varje Lördag så jobbade jag denna med... Det va inte så mycket uppe i matsalen, däremot vart det fullt i Strix där de visade finalen från Melodifestivalen på storbildstv. Tack gode gud att jag inte jobbade där... Kaos mellan personalen med gästerna vart nöjda så något gick bra iallafall.
Efter jobbet festade och firade vi hårt med en massa shots och öl, mycket dans och glada miner :P Kul va det iallafall!
Efter åkte jag hem och sov.

Upp tidigt blev det på Söndag då jag tvättade mellan 13.00 - 16.00
Eftersom internet inte fungerade så bra då så läste jag lite ur en bok som jag har börjat läsa: Pojken som inte fanns. Riktigt bra, har läst boken: Pojken som kallade Det. Böckerna ger mig tårar... ganska så ofta också. Rekomemderar starkt att läsa!! Hur som helst så vart söndagen lite som en vilo dag, tittade på film och åt lunch med familjen, vilket var längesen jag gjorde det. På kvällen träffade jag Angelica en snabbis efter LA Ink =)

Veckans filmer:
- Stardust
- Förtrollad
- Råttatouille


Måndag - en ny vecka har börjat. Många kan tycka att måndagar är jobbiga eller rent av inte tycker om måndagar eftersom det är veckans start, första dagen på 5 dagars arbete medans andra människor, som jag till exempel tycker att måndager är helt okey. Varje måndag vet man att en ny vecka har börjat och man är närmare något roligt som man ser fram emot - exempelvis födelsedag, sommaren, resa =) (och jobba) :P
Idag har jag följt med Angelica och storhandlat på IcaMaxi - handla hårfärg till mig själv också =) lite lila skymmning :P Vackert!! hehe
Nej.. tänkte lägga mig ner och läsa lite och lyssna på musik.

Men ha det bäst allihopa så hörs vi snart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0