Tisdag/Onsdag

Tisdag:

Som jag skrev i Måndags så vart jag sjuk... Hade feber, huvudvärk och halsont. Min mor gjorde då en medicin till mig, VÄRLDENS SNUSKIGASTE medicin som innehåller: öl (lättöl), citron och salt. Med det ska man ta en alvedon - det tar bort febern. Man svettas som ett svin under natten så man tar det innan man lägger sig och så har man ombytte bredvid :P Effektivt, men som alla mediciner så smakar det blää!!
Vaknade piggare på tisdagen då jag va hemma på dagen och "softa". Angelica ringde mig sen och bjöd mig på kinarestaurant till middag =) Vääldigt gott!
Efter det skjussade hon mig hem eftersom jag höll på att tvätta mina jobbarkläder. Det hände på Tisdagen.. jätte spännande!!

Onsdag:

Nu har jag precis kommit hem från jobbet med lite halsont bara! Snart e jag heeelt frisk =) JIPPI!!
Juste, på Tisdagen fick jag också reda på att min bror skulle prov-jobba på Engelens garderob.. (Känns som hela familjen snart kommer att ta över Engelen) :P Men det va kul - kändes inte ens som om han va där! =) Hehe!

Juste! Idag så tog jag kontakt med en gammal kompis som jag inte har träffat sen i julas. Ann heter hon =) Vi två växte upp tillsammans och va som systrar - vi är fortfarande det men har glidit isär varandra lite. Hon flyttade och jag jobbade som en tok. Men nu tog jag mig i kragen och skickade ett mess till henne och nu ska vi träffas på lördag efter jobbet =) ska hem till hennes nya lägenhet (har inte vart där ännu) så det ska bli kul och spännande!
Saknar henne som faaan!


Jag och Ann på hennes studentskiva 2 år sedan!

Nåja.. ska sova nu (om jag kan)
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0