Tillbaka i Sthlm!

Hej allihopa...

I Onsdags kväll åkte jag till Engelen med en packad väska. Kl 5 på torsdag morgon skulle vi anställda på Engelen på personalfest i Helsingborg. Supar dagar vart det. Ingen sömn, lite mat o mkt supande vart det!
På tåget dit sov de flesta.. men eftersom jag va lite halvfull så gick det inte så bra för mig. Såg soluppgången på tåget... väldigt vackert!! När vi kom fram så va det som att vinter va över och våren/sommarn hade kommit. Soligt och grönt =) Jätte fiiint.
Vi åt lunch på ett mysigt cafe, jätte mumsigt! Sen: nästa Helsingör (Danmark) Vi gick runt lite och sen började supandet igen =P Vi var ett gäng på 7 personer: min syster Valentina, Marre (hennes kompis), Cazzandra, Emily, Peter (Emilys pappa), Anna-Karin och jag. Vi gick förbi en spritbutik och Peter som redan va jättefull, handlade 14 Bacardi Breezer och 2 Carlsberg Hof, vi satte oss på en parkbänk vid gatan och söp.. lite kul sen när polisen gick förbi. Alla vart jätte nervösa men de sa inget. Nåja... vi tog båten tillbaka. Jag köpte en flaska Tequila till mamma och A-K köpte 2 Mintu flaskor som vi skulle dricka på efterfest senare på kvällen. 

När vi kom tillbaka så kom vi på västa iden! Molle som jobbar med oss va kvar på hotellet när vi åkte till Helsingör så vi smög oss in i hans rum, höll fast honom och försökte iallafall hälla Mintu i hans mun =) Det va sååå kul. Jag stod och filmade allt. Hahaha.. såå kul! A-K som skulle hälla, hällde lite fel eftersom han rörde på sig så mkt, så han fick alt i ögonen istället :P Han upprepade hela tiden: "Det känns som tårgas i ögonen!!" 
På kvällen gick vi till Golden Hits i Helsingborg, åt och tittade på show. Helt okey! Drack lite vin, öl och hade det väldigt trevligt.

Efter det gick vi till en krog, Cardinal (eller ngt sånt). Heeelt dött när vi kom. Men vi satte fart på festen. Dansade hela natten. Shottade och drack öl och drinkar =) I slutet var det Valentina, Emily, Wille (vår chef), Sanna (bokningen), Marco (kock) och jag som va kvar så vi gick tillbaka till hotellet. På vägen åt vi kebab. Mumms! När vi kom hem så trodde vi att det skulle vara efterfest men alla hade somnat så vi gick in i Marco och Molles rum och drack lite Mintu. Den natten sov jag kanske 1 ½ timme. Gick upp och så va vi på väg hem igen. Först var vi tvugna att ta ett litet tåg, vart kommer jag inte ihåg. Men där drack vi Bacardi Breezer och sen på det stora tåget så drack vi upp 1 hel flaska Mintu. Jag drack inte mer efter att jag fått reda på att ingen kunde ta mitt pass på Engelen några timmar senare. Hur som helst så kom vi hem runt 17.00 tiden, började jobba 1 timme senare... möjligtvis lite full. På kvällen blev det fest igen. Flickorna kom till jobbet - Valentina, Emily, Cazzandra, Sandra och A-K. (Har bilder sen som jag ska lägga ut)

Igår jobbade jag i servisen med Fia och Valle. Helt okey dag.
Idag jobbade jag i Puben, väldigt tråkig dag. Inte så mkt gäster kan jag säga. Men det va trevligt. Nu sitter jag på Angelicas soffa och tittar på Fear Factor medan hon sover. Såå söt hon e!
Nej, nu ska jag titta klart och sen sova.

Sov så gott alla bloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0