Påskhelg / Laserdom

Påskhelgen var riktigt trevlig och rolig.. om man nu kan säga så =)

I Lördags så jobbade jag och Valle själva, vilket är ovanligt för en helg. Egentligen så ska man vara 3 personer fredag och lördagar vilket som.. men men. Wille vår chef hovade och "roligt" nog så fick jag tjata på honom att byta om till arbetskläder eftersom han inte orkade. Vi hade en liten rush men annars så var det ganska så lugnt.. det var okey. Ingen gäst klagade iallafall, så det e bra =) Den natten kom jag hem, tittade på King Arthur, min syster Caroline kommer in till mig och vill sova i mitt rum för att hon drömt mardrömmar och sen efter filmen lägger jag mig och läser lite ur min bok innan jag somnar.
Juste by the way så letade både Roxana och Carro efter påskäggen imorse. De hittade allihopa. Carro 4 st och Roxi 2 st + så hade hon svårt att hitta sin egen. Spelade lite kort innan jag gick till jobbet. Lite banding med systrarna :P

Söndag vart en hemma-dag hela morgonen, förmiddan och eftermiddan.. sen på kvällen ringer Angelica och vi bestämmer oss för att äta middag på Engelen. Riktigt skoj blev det. Hon fick se vart jag jobbade och träffade några av mina arbetskamrater. Vi åt Hasses klassiska planka till huvudrätt och sen till efterrätt åt jag en Friterad Camember och Angelica tog en Choklad mousse.. Jummy =) Sen åt jag lite av en Englatoast /Skagentoast (förrätt) innan efterrätten :P Lite busig får man vara!!
Jag och Valle hade bestämt oss för att träna på Måndag morgon men eftersom Valle hovade så skulle det bli så sent för henne så vi skippade det. Istället åkte jag o Angelica hem till henne och sen skjussade hon hem mig eftersom jag hade glömt min mobil hemma hos henne. Somnade till Die Hard 3 :P

Måndag måndag måndag =) Vilken härlig dag!! Vaknade på morgonen. Ser när min mammas kompis trycker in gröna linser i min mors ögon så att hon börjar gråta, tar det lugnt, fixar mig medan jag tittar på Die Hard 4 och sen beger jag mig mot Rådmansgatan. Jag, Valle, Marre, Cazz, Emily och Sandra ska spela Laserdom.
Jag har nog inte haft så roligt på ett bra tag... Det var sååå kul. Det äldre (Valle, Marre o Sandra) mot de yngre (Cazz, Emily o jag). Man kan tro att vi yngre skulle slå de äldre men fan, det gjorde vi INTE. Blev tagna så hårt att, ja.. Jag vet inte vad jag ska säga. Men kul var det iallafall =) Det är det som är meningen - det som betyder nåt!
Efteråt gick vi till Galloways - Irish pub på Kungsgatan där vi åt och drack lite... fortsatte till Fridays på Östermalm där vi träffa Christoffer (Cazzandras kille), drack Linchburg =) och sen åkte vi hem.

Nu är jag hemma - heelt död! Laserdome rekomenderar jag att göra - sjukt kul! Nu ska jag lägga mig ner och kommer troligen att titta på film. Vilken vet jag inte än =)

Men God Natt på er alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0