Helg igen!

Hejsan! Tänkte berätta lite om vad jag har gjort under helgens gång...
Inte så intressant, men här kommer det!

I Fredags så jobbade jag på Engelen från 17.00 till sent, (runt 00.30 tiden) Hade inte planerat att göra något efter, men efter några månader på jobbet så har man lärt sig att helger så går man antingen ut eller stannar och tar minst 1 öl efter jobbet då, så lite finklädd va jag :P Jobbade med Marre och Valle! Helt okey dag, ganska så lugnt. Min bror Marcello jobbade idag igen och han trivs jätte mycket, så det e kul.
Valle och Marre hade tänkt och ta en öl efter jobbet då med en kompis Sandra så jag skulle "joina" dem när jag får ett samtal av Angelica.. Hon hade varit hos en kompis som fyllt år och efter skulle vissa ut och några skulle stanna - så hon fick samtal av en kompis David och skulle träffa dem istället. Eftersom jag inte skulle göra ngt efter jobbet så följde jag med henne. Skumma typer, David och hans kompis Micke... roliga o jätte trevliga, men skumma =) Träffade hennes bror en snabbis som jobbade på 6:e tunnan (i gamla stan), träffade killarna och tog var sin öl och sen åkte vi hem till Micke och spelade Monopol efter att vi hade ätit på Max (jummy!)
Vi kom väl hem mellan halv7 - 7 >> åt nudlar (frukost) och sen somna vi.

Runt 12 tiden på Lördag gick vi upp > ass-trötta!! Då skulle Angelica till frissan, där jag somnade i stolen bredvid henne när hon blev fin! Lite pinsammt va!!Hur som helst så skjussade hon mig sen till jobbet där jag förberedde Strix till Melodifestivalen. Tittade på Disneydags på storbildstv med Henke > tradition =)
Dagen på jobbet gick väldigt bra, lugnt var det också!
Efter jobbet så skulle jag  hem till Ann, men det blev inte av. Först så slutade jag senare än vad jag trode och sen så fick jag inte tag på flickan.  Eftersom jag inte vet vart hon bor så kunde jag inte åka dit heller så det blev hemgång för mig efter 2 öl :P

Söndag... Vilken seg dag! Va hemma. Valle kom hit då vi åt middag tillsammans > alla barnen och mamma. Chilenska piroger =) Mumms! Sen pratade jag med Angelica då hon kom och hämtade mig (körde Valle till Liljeholmen först) sen åkte vi bara runt och "chilla". Åkte till Gustavsberg :P sen träffade vi David och Micke någonstans i Sollentuna, I think och sen körde hon hem mig.
Nu e jag hemma och lyssnar lite på musik =)

Helgens filmer:
- Alvin and the Chipmunks
- I Am Legend

Good Night People!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0