Trött..? JA!


Nu ska vi se.. Ännu en dag på Engelen. Jag jobbade med Cazzandra i Matsalen, Annika var hov, A-K o Fia var ute, MaroNour o i Puben, Molle i Strix och sen Peter o Jenkan i Kolingen...

Dagen gick bra.. Vi hade en liten rush vid halv åtta tiden då det kom drop in gäster och gäster från uteserveringen som tyckte att det hade blivit för kallt. Vi hade 1 stort sällskap på 10 personer som gick väldigt bra och alla gäster som vi hade inne var väldigt trevliga =) Det fanns dock en crazy lady som bara stod och skrek och störde och bråkade med vaktern.. Hon började att tjafsa med Annika vid kvart över tolv ungefär och blev omhändertagen av vakterna när vi gick vid halv två. Hon hade hållt på och skrikit åt dem och slagit dem med sin väska m.m. Heelt galen :S

Jag och Fia blev kvar och räknade kassorna tillsammans och blev klara vid halv två tiden kanske...Träffade Micke (Valles ex) som var på Engelen och festade lite och sen åkte vi till K-15 med Fias kompisar Bea & Lexi - jätte gulliga tjejer och tog var sin öl. Nu har jag precis kommit hem - fick skjuss av Jocke, en vakt från Golden Hits som har jobbat på Engelen =) Och nu är jag JÄTTE trött och ska sova! Imorgon blir det jobb igen.

Juste.. Träffade Rickard utanför K-15. Har jobbade jag med på McDonalds i Globen, nu är han restaurangchef på McDonalds i Tyresö - han hade 2 frågor.
1: Vill du jobba lite hos mig i Tyresö??
2: Vill du och dina kompisar med på efterfest i Årsta?


Hahaha.. det var lite kul =) Roligt att se honom igen iallafall!!
NEJ! Nu ska jag sooova.

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0