Tokig syster min!


Började dagen med att åka till Åhlens för att köpa en almenacka. Har fått ganska så många tider i Juli, bland annat i Pub och Kolingen bar! Dagen på Engelen gick till lite åt detta håll:
- 16.30 Anländer, äter mat, byter om
- 17.00 Går till uteserveringen med Fia där gäster flyger för att få en plats vid sol-sidan. Mycket spring!
- 18.15 ca. Molle kommer tillbaka från ett möte och jag går in till matsalen där Marianne väntar. Har tråkigt.
- 19.00 Anländer lite folk.
- 20.30 Svensexa på ca 10 personer. Tittar på Spanien - Ryssland match som slutar 3-0 till Spanien.
- 00.05 Slutar, gör en macka, byter om och går hem.

Stannade till på Shell och handlade lite mjölk och bröd till frukost till imorgon =)

Väl hemma satt mamma och hennes vännina vad matbordet och sydde en klänning som mammas kompis ska bära på hennes sons bröllop den 5:e Juli. Då kommer min minsta syster Caroline med ett par byxor, de är svarta, ser ut som en kjol men längst ner så har de som två öppningar till fötterna.. Hur som helst så sydde mammas kompis den till en klänning. Fin vart den med sen började Caroline med sina tokigheter.
Här får ni se...

   

Bitarna hon har på armarna var fot öppningarna på byxan och pannbandet var en del av byxan. Den vart för lång som klänning.  Sen lekte hon indian och fjantade sig lite =)

Men nu hade jag tänkt och lägga mig. Imorgon om jag hinner så ska jag lägga upp bilder från midsommar :P

Puss på allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0