Juni Månad!

Ja ni... Nu har det gått kanske 1 månad eller så sen jag sist skrev. Men nu har jag kommit på ett sett som förhoppningsvis kommer att få min att skriva lite oftare. Det är så att jag älskar attt ta kort :P och nu med min nya mobil jag har köpt har jag tagit väldigt fina kort.

Min ide är att lägga in korten jag har tagit och berätta lite om dem... På så sett kommer ni få reda på vad jag har för mig plus se lite bilder om mina närmaste :) Hoppas ni tycker om dem!


Först och främst har jag bilder från när jag, Marre och min lillasyster Caroline var på Cosmonova och såg Sea Monsters i D3 format.

Caroline på tunnelbanan mot Cosmonova Caroline på tunnelbanan mot Cosmonova Marre på tunnelbanan mot Cosmonova Marre på tunnelbanan mot Cosmonova

Inne i salongen med D3 glasögonen Inne i salongen med D3 glasögonen

På väg hem från Cosmonova På väg hem från Cosmonova På väg hem från Cosmonova - Caroline står i ett träd På väg hem från Cosmonova - Caroline står i ett träd


Samma dag efter Cosmonova så träffade jag några jobbar kompisar från Engelen:
Valentina (storasyster), Marianne, Emily, Hanna, Karin (kompis till Valle) och sen Yury (kompis till familjen).
Vi satt vid Svandamsparken och grillade och drack vin =) Mysig eftermiddag...

Emily Yury Hanna

Valentina Marianne Karin

... efter middagen så åkte jag och Emily till Engelen en stund och träffade Anna-Karin =)

Den 9:e Juni fyllde Cazzandra 20 år - och vi firade STORT!!

Flickorna vid vattnet på Dao Cazzandra är vääldigt glad! Jag sitter glatt i Cazzandra sitter i

Kristopher (Cazzandras pojkvän) med kompisen Nicklas på Dao Kristophers kompis med tjejen Valentina o Marianne på Dao

Nu är det så att jag har glömt att jag jobbar imorrn och börjar halv 2, så nu blir det läggdags för mig. Men ska försöka fortsätta imorgon om min kropp tillåter det =)

Natti Natti!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0