Lööördag!

Hejsan allihopa!
I går var en riktigt trevlig och rolig kväll =) Jag var ute med Anglica och Robban (en kompis till henne ). Några dagar innan hade jag pratat med Robin som jobbat på Engelen förr som entrevärd och Jörgen som jobbar som ordningsvakt på Engelen så berättade jag att jag skulle ut på lördag med några kompisar. Eftersom jag inte träffar dem så ofta så ville de att jag skulle komma över där de jobbade.. det blev Göta Ark (inget drag där, gick 2 min efter att vi kom dit)... sen gick vi till Göta Källare där det va bättre med folk. Tinny och Patrik som har jobbat på Engelen jobbade också där!

Hur som helst va kvällen jätte lyckad. Angelica och Robban vart vääldigt fulla :P Lite kul! Tidigare på dagen gick jag och Angelica till Farsta centrum och handlade lite. Hon handla en jätte fin jacka som hon använde på kvällen =)

Men som sagt så va källen väldigt lyckad... kom hem vid 03.30 tiden och åt nudlar, tittade på Bad Compani och somna på Angelicas soffa :P

En lärdom för er som går ut: Ha kul!!! =)

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0