Ledig från jobb, men upptagen iallafall :S

Hellu!

Måste bara berätta att i Söndags så gick jag, Cazzandra, Annika (chef), Martina (vakt) och Robban till Patricias för att hälsa på "Hallå Hela Pressen"-killarna som brukade spela på Engelen på Söndagar i höstas. Det var jättekul. Träffade jättetrevliga människor, handla en 200 kr Long Island Icetea till Cazzandra (var skyldig henne en) och åt hamburgare m. pommes i en restaurang på götgatan som va stängd kl. 7 på måndagmorgonen! (Martina kände ägarna) :P

I Måndags jobbade jag.. Vääldigt tråkigt va det också. Tänk dig att det kommer ca 40 personer vid ca 18-tiden, har möte i kanske 1 timme -- äter och någon kommer o handlar öl i baren kanske 1 gång i timmen... de sitter i ca 3 timmar och lyssnar på en kille som pratar och visar bilder på när han var o klättra på berg. Jag kan till och med att fler än jag höll på att somna :S
Man sitter i Strix, mörkt, tittar på bildspel när en kille berättar om den och så hör man knappt vad han säger också... ganska så tröttsammt blir det!
Men påhittiga moi roar mig själv genom att exempelvis titta på när 2 kockar försöker laga pannkakor. KAOS blev det!!! Hahahaha... sååå kul! =)
Sen drar jag vidare till garderoben och stör Emil när han försöker spela smart o klara ett jättesvårt korsord :P (jag gillar att retas) Sen i Puben så var det live-karaoke, så jag satt där med Goran och hejja =) Väldigt duktiga var människorna som sjöng!!
Efter tog jag 1½ öl med Taz o Ida!

Från och med i Tisdags så har jag vart ledig men upptagen iallafall.... Den dagen åkte jag med Angelica till Ikea och handlade lite möbler till mitt rum som jag håller på att möblera om. Onsdagen och idag har jag skruvat ihop dem och möblerat om och städat.

I morse kl 04.00 tvingade min bror mig o hans kompis Emir att gå ut i det kalla vädret för att se på en röd måne :P Det skulle tydligen vart månförmörkelse där månen blir röd men när vi  väl kom ut få fanns det ingen röd måne, det fanns ingen måne alls. Så där stod vi tre och frös.. ( och höll mig för skratt )

Imorgon så ska jag kanske på bio med min bror och hans kompisar. Hade tänkt och se Jumper =) Om inte ska jag nog besöka Anglica :P Men men.. vi får see!

Ska fortsätta städa nu! Ha det bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0