Jobb o jobb...

Hey!

Nu har jag äntligen kommit hem :P Fastän jag slutade vid 00.00 tiden.. Tog några öl med syrran o Cazzandra. Dagen började lite jobbig. Vaknade vid 16-tiden. Jag vet att ni kanske tycker att det är skönt men det e lite för sent för mig. Det spelar ingen roll vilken tid jag går o lägger mig, jag går ändå upp vid 14-tiden senast. Helst vid 12-tiden.. då sätter jag på 3:an o tittar på "Våra Bästa År".
Dagen va helt okey. Vi hade 176 personer på nedre våningen där jag, Cazzandra, Johnny, Emil, Sebastian o Jennica jobbade. Det tråkiga va att köket hade det tufft och lät det gå ut över oss.. men sådant händer. Det är bara så att ibland så blir man bara såååå förbannad.... Men men.. inget, inget man kan göra åt om köket, dvs: köksmästaren vill prata om!

Nu e det så att jag försöker ladda upp en bild på mig o Cazzandra som vi tog i måndags, men det går inte så bra! Vi va på The Studio och blev sminkade o fotograferade och sen så köpte jag några av dessa bilder. Jag ska försöka ladda upp dem imorrn istället. Nu ska jag sova eftersom det är en ny arbetsdag imorrn :P

Got Natt allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0