Hmm... Sorry?

Som ni kanske märker så är jag inte så speciellt bra på att skriva i bloggen varje dag som vissa andra gör, men jag försöker iallafall.

De senaste dagarna har jag jobbat som en tok och sen försökt och umgås med kompisar. Det har inte gått så bra! I Tisdags gjorde jag en kompis besvike och jag vet det, även om hon inte vill medge det.. vi skulle till stan på dagen men det blev inte så. Som hon sa så jobbar vi väldigt olika, jag jobbar bara kvällar o nätter medan hon jobbar för det mesta dagar och sen när jag e ledig så sover jag. Vill bara säga att jag e jätteledsen för det och att jag ska försöka förbättra mig. Eftersom vi inte heller hörs så mycket och vet att hon skriver o läser blogg så... ja, jag ska iallafall skriva vad som händer i mitt liv så att vi inte glider isär..!

Älskar o saknar dig jätte mycket Marre!!

Ja ni... Idag va det Alla hjärtansdag. Inget speciellt. Jobbade! De flesta sällskapen vi hade va par. Vi hade en Alla hjärtansdag special meny, vilket va:
Englatoast/Skagentoast till förrätt
Kycklingfilé eller Fiskgryta till huvudrätt
Chokladtryffel till efterrätt


Mummms!!

Det gick väldigt bra! Många nöjda gäster =) Vet inte om jag har berättat att min syster har kommit hem från Thailand... men det har hon, så nu jobbar jag med "plågan" igen :P

Nej... nu ska jag hoppa i sängs! Har ont i fötterna eftersom mina jobbarskor är heeelt förstörda och duktiga jag åker inte till stan o handlar nya.. :S
Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0