Film dag/kväll...

God kväll!

Igår åkte jag hem till min syster som bor i Hässelby Gård efter att ha handlat middag (Thai-mat) i Högdalen. Det tog.. ja, mer än 1 timme iallafall. När jag kom dit så vart det filmkväll... Jag kommer faktiskt inte ihåg alla filmer vi såg men det va bland annat:
Resident Evil 3:an, Hajen 4 & Gigli (som gick på 6:an) och några till. Valentina somnade ganska så tidigt men eftersom jag har vänt på dygnet totalt så somnade jag inte förrän vid halv 6 på morgonen. Åt nattamat som blev nudlar vid 4 - halv 5 tiden =)

Imorse vaknar jag vid 11 tiden då Valle väcker mig och frågar om jag vill ha äggröra och oboy till frukost. Vi tittar på "Våra bästa år" och Valle tvättar samtidigt. Efter det börjar film morgonen då vi tittar på BeeMovie och Twister. Emellanåt blir det lunch (rester från gårdagen) :P och serier, bl.a Will&Grace, Simpsons och Drew Cary Show...
Väldigt mysigt vart det iallafall!

Nu har jag precis kommit hem efter en roadtrip med Angelica. Hon kom och hämtade mig eftersom vi hade sååå tråkigt. Körde till Tyresö o tänkte fika på McDonalds där, men det va stängt :S Istället vart det Sköndals McDonalds och sen körde vi runt bara..
Körde förbi Gustavsberg -- ända till Värmdö.. lite kul va det! Åkte sen runt i stan och sen hem.

Träffade min bror utanför porten. Stackarn är sjuk.. är förkyld och har ont i halsen. Eftersom jag har ett "apotek" hemma så fick han nässprej och halstabletter av mig.. Visst e jag en söt syster :P Hahaha


Nej, nu ska jag hoppa i säng och titta på film. Ska upp tidigt imorrn...: Shopping dags!! Äntligen =)

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0