Don't let the darkness eat you up!

Ojoj, nu har det hänt mycket.. Vart ska jag börja!?

Jag har jobbat arslet av mig, skadat foten på jobbet (mer än 1 gång)
Men något positivt som hänt på sista tiden är min födelsedag, firade med släkt och vänner, (jag gillar inte att fira min födelsedag men det här året var speciellt, jag fyllde ju 20) nu är jag systemet myndig wiiie...
Hade en stor fest hemma på söndagen den 20 och sen jobbade jag på måndagen den 21 (min födelsedag) och efter jobber gick jag och några arbetskamrater ut och drack oss fulla och glada, hade skit kul. Tack för att ni gjorde min dag!

I morgon blir det firande med vänner på engelen och jag vet nog redan nu hur den kvällen kommer sluta..
Jag och Angelica kommer att dricka för mycket och sluta med att vi åker taxi hem till henne och somnar i trapphuset, brukar bli lite för mycket av det goda :)

nu ska jag sova men fortsättning följer... =)
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0