De todo un poco!

Lite allt möjligt....

Dessa, vad kan det vara... 2 veckor kanske, så har jag haft lite fullt upp.

Först kan jag berätta att jag har gått STAD utbildningen med Engelen som pågick i 2 dagar. Utbildningen handlade om alkohol, narkotika och hur man bör/får handla i en situation när man jobbar i en miljö med alkohol ex. krogen. Känndes som om man var i skolan igen... olika föreläsningar, lagar att komma ihåg och prov på slutet där JAG klarade mig =) Grattis till mig!! och all Engelen-personal som var där som också klarade sig.

Sen så hade jag världens tandvärk i flera dagar... när jag väl kom till tandläkaren så fick jag reda på att jag hade fått karies-attack på en tand -- så de lagade den. (Nu är det bättre) =)

Studentskivorna har börjat!! Jippi.... eller inte. Det är lite som julborden tycker jag.. bara lite mer tallrikar att bära =P hehe.. Torsdag den 3 april var den första. Hur jag ska förklara studentskivorna är svårt - alla har varit så olika. Vissa har varit energiska medan vissa har kännts som en begravning... I Söndags jobbade jag i kolingen bar efter middagen och jag kan bara säga att det är en speciell känsla. Jag vart nog lite rädd men ändå exhalterad. Världens adrenalin-kick :P Men det var roligt. Lärde mig ett och annat! Men det gör jag i för sig varje dag =)

Just nu sitter jag hemma, förkyld och halsont =( inte kul! Men hoppas på bättringsväg! Imorgon blir det studentskivor igen med Cazzandra! (We rock!!!) Så får vi se om det blir en lugn dag eller inte.. Sova ska jag iallafall göra nu. Läsa några sidor ur Pojken som överlevde av Dave Pelzer (underbart bra böcker)

God Natt allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0