Snart studenten =)

Ja ni alla läsare..

Varje dag som kommer och går, gör att studenten kommer närmare. Igår tog min kompis Jennie studenten och gud va härligt det såg ut. Det här är en engångs händelse som man måste ta vara på, vilket jag ska göra =)

Igår var jag också på bio med Marrelita och Jocke och såg på Pirates....3  Fan va bra den va! Rekomenderar den rejält =D Haha.. Som Marrelita beskrev den: Mer allvarlig, vilket är ett +

Den 8:e, dvs. nästa fredag så är det min tur =) OCH f***n va roligt det ska bli.. lite nervöst eftersom jag inet har några kläder än, men vi får väl hoppas på det bästa. haha =)

Jaa ni... juste! På Tisdag är det Jockes och Issas tur.. kul ska det bli också!!

men men.. ni får ha det såååå bra!! Kramar o God Natt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0