Helgen hos Angelica

God Morgon Allihopa!

Ville bara berätta lite om helgen. Jag har varit hos Angelica och sover över där. Det har varit såå skönt, hela hennes familj var borta så det var bara vi hemma.

Fredag: Jag hade praktik på morgonen och hade sällskap av Marre dit. Malin jobbade också idag, så vi höll på att sticka lite på sjuksköterskorna. Sedan på kvällen så kom Angelica och hämta mig. Vi skulle plugga hela kvällen, men så blev det då inte. Eftersom jag skulle sova hos henne så tänkte vi plugga på lördagen istället så vi hyrde 2 filmer. Snakes on the plane och Empoier of the month. En komedi och en lite "äcklig".. Jag vet inte hur jag ska förklara den. Kanske lite skräck aktig, handlar iallafall om en MASSA ormar. På kvällen så åkte vi till stan/Kungsträdgården för att hämta Angies bror som jobbar som vakt under Rix och NRJ festivalerna.

Lördag: Vi vaknade med att vi skulle lämna Angies bror Andreas i Kungsträdgården. Väldigt trött var man =/ haha. Nej, men sen så gjorde vi allt man kan göra under en regnig lördag förrutom att plugga. Vi hade lite som en tjejdag. Vi färgade mitt hår till chokladbrun, blekte våra tänder, noppade ögonbrynen, rökte en massa :S och åt typ bara skräpmat. Den dagen gick vi och köpte jordgubbar och mörk blockchoklad... ni kan ju gissa vad det blir =) Jordgubbar doppade i choklad som sedan stelnar. GUD VA GOTT DET VA!! Helt underbart =) Sedan resten av kväller var vi inne på datan och drev med lite människor, vilket var väldigt roligt =P Och sen så såg jag att min lön har höjts med ca 10 kr... inte dåligt (tummen upp) =)

image19

Söndag: Ja... idag vakna vi sent, tittade på film, åt frukost vid tre tiden och sen åkte vi till Angies mormor för att skriva ut hennes inbjudningar till studentmottagningen. Sedan åkte vi hem och pluggade faktiskt lite =) Det va så att Angie har prov idag Måndag i Etik så jag hjälpte henne igår. Men det gick bra. När jag kom hem så pluggade jag lite mer och sen kom pygmeerna med deras föräldrar hem, dvs. mina systrar, min mamma, max o hanns ungar =S Inte kul. Det var där lugnet tog slut :( Nåja, så är det när man bor hemma.. Det får man ta. Men men, nu ska jag plugga vidare och laga lite middag till senare =P

Men Ta Hand Om Er Alla Så Kommer
Ni Att Höra Från Mig Igen!
*Rosa Negra*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0