Syrrans konfirmation =P

Ja.. jag har då glömt att berätta att den 27/5-07 konfirmerades min lilla syster Roxana sig i Uppenbarelsekyrkan. Är så glad och stolt över henne. Hon fixade det jag inte kunde göra när jag gick i skolan.

Massa Pussar & Kramar till Roxana...

Några bilder från dagen:

Håller i ett ljus och berättar vad hon har lärt sig under konfirmationen.


Prästen och några andra konfirmerar Roxana. Välsignar henne.


Ailin, Max dotter har precis tappat en tand och gör en konstig grimas under konfirmationen


Efter konfirmationen, utanför kyrkan!


Roxana och Caroline!! Så söta =)


Från vänster:
Caroline, Mamma, Ailin, Roxana, tia Mariza, abuelita Eojenia och Kena (familje kompisar)


Dagens fotograf: Mee!

Hoppas ni gillade mina fiina kort =) Det var iallafall en underbar dag. Det som var synd var att varken storasyrran Valentina eller storebrorsan Marcello kunde komma.. :S

Nåja.. Massa Kramar opch God Natt på er alla!!!
OBS: Exakt 1 vecka kvar tills jag tar STUDENTEN =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0