Fredag den 13:e April :(

Tudiluu allihopa!

Måste bara påpeka att dagens väder är helt underbart  =) tror att många håller med..

Alla vet att fredag den 13:e är ingen bra dag. Men jag brukar inte bry mig om sådant, mina "otursdagar" som kommer varje år brukar inte hända så mkt. Men idag var det ingen bra dag för Gisela. =( Lite kort om varför det inte var en bra dag:
På morgonen var jag i skolan 8:20 eftersom vi började 8:30, men så visade det sig att vi inte hade någon lektion. (inte kul)
Sedan hade jag skrivit fel på min högskole/universitets anmälan, så jag var tvungen att ändra.. (inte bra)
Kl. 10.50 skulle vi vara på Astrid Lindgrens Barnsjukhus och gå på studiebesök, vilket jag kom set på just för att det inte var min dag.. (SL personalen var inte snälla mot mig idag.. de lurade mig lite) Usshhh...
Men sen blev allt bättre och hittills är det vad som har hänt mig idag.. inte så intressant.

Igår nämnde jag att ni skulle få veta lite mer om mina vänner o änglar =) och jag håller det jag säger så här kommer de:

Mariana (Marre, Marrelita): Hon är en underbar person med en stor personlighet.. Vi har kännt varandra väldigt länge och älskar varandra som systrar. Marre har alltid funnits för mig och kommer alltid att finnas. Hon har blivit som en i familjen och känner mig som bäst.. Te Quiero MuchOooo =)
Ann (Annie): Annie och jag har varit med on VÄLDIGT mkt och vi har kännt varandra sedan jag var 5 år gammal. Hon är min granne, syster och ängel som jag avgudar... Hon har lärt mig en massa och från det att vi var små har hon alltid tagit hand om mig, hon och hennes familj... I Looove You Darling!!
Angelica (Angelita):
Det här en en person som jag lärde känna i 1:an på gymnasiet, dvs. att jag har inte kännt henne alls så långt. Trots det är hon en person som jag aldrig kommer att glömma och hon kommer alltd att finnas i mitt hjärta. Hon har hjälpt mig oerhört mkt med olika saker och hon är helt enkelt en ängel med ett hjärta av guld...

Sedan har vi Jennie, Jocke, Catta, mina klasskamrater och jobbarkompisar som är ALLA helt underbara.. måste säga att ni alla är världens underbaraste kompisar man kan ha och jag är glad och lycklig över att ha er i min närhet.

Mer kommer senare ikväll... ses då!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0