Födelsedags firandet.. Kaos lr inte?

Ja.. gårdagen va inte så lyckad med det ändrades lite idag. Bakandet blev klart och mina gäster var underbara.. Jag hade det jätte trevligt med min familj och med mina närmaste vänner och är jätte glad att de kunde komma. Lite synd var det när Angelica och Jocke blev sjuka och inte kunde komma =(  Saknade dem.. =P

Fick lite pengar, en fin tröja, ett par tofflor till praktiken imorgon, en ram och lite smycken.. blev väldigt glad. Sen fick jag en påse av mina favorit godisar av min storasyster och storebror, nämligen skumbananer =P haha! Lite kul dära!

Lite bilder från dagen =P




Ja, eftersom jag inte ville ha en stor sak på min födelsedag så blev det bara några enstaka kompisar, vilket var ett misstag av mig att göra. Det är så när man känner många att antingen så gör man en stor sak och bjuder alla man känner eller så gör man inget alls.. det märkte jag nu på kvällen. Det va några som blev sura för att jag inte hade bjudit dem, en av dem visste jag inte änns att hon hade kommit tillbaka till Sverige från Chile och den andra tjejen brukar aldrig komma för att hon bor i Strängnäs. Jag vet att jag bjöd henne.. gör alltid det, men hon kom väl inte ihåg.. Aja, lite KAOS blev det.. men inte såå mycke!
De som var här idag då var:
Familjen:
Mamma & Max, Valentina & Micke, Marcello & Issa, Roxana, Caroline och Gisela (jag). Vänner: Marrelita, Raffe, Jennie, Ann, Maria & Christian & Diego och Maritza & Bengt.

När man tänker över så var det INTE alls många, med tanke på hur många det brukar vara.

Nej.. nu ska jag dra mig tillbaka till sängen. Det blir en lååång dag imorrn, bl.a. praktik på Astrid Lindgrens Barnsjukhus =) Individuella valen Barn och Ungdoms Psykiatri... Hämta klassens studentmössor =D..

Bye Bye Everyone!! Good Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0