Dålig födelsedag lr..??

Den 21 April 1988 föddes en mycket underlig men vacker liten flicka. Hennes syskon och föräldrar kallade henne för Gisela. Idag blev hon 19 år gammal.. och inte var det kul heller. Jag ska berätta för er vad som hände mig idag lite kort så ska ni själva få bestämma om det var en så lyckad födelsedag...:

Giselas shema den 21/4-07 (födelsedag):

08:00 >>
Vaknar upp för att lunka till jobbet.. Mellan 10:30-15:30 sak man springa runt och ge våra gäster en bra service. Folk kommer men går inte, det blir fullt i restaurangen, KATASTROF!!!!! ingenting fungerar som det ska, chefen blev nervös och lite grinig och allt va.. ja, KAOS! Sen eftersom det var såå mycket människor där så fick alla jobbar över ca 40 min.. det fick iaf jag göra :S (vilket jag inte har ngt emot om de frågar mig och jag kan)..

16:30 >>
Fick ett meddelande av Mr Jorge Rojas aka. min far. Jag har inte hört från människan på nästan 2 år.. möjligtvis mer och NU bestämmer han sig för att skicka meddelande till mig där det står:
"Felis cumpleaños Gisela, que lo pases lindo, hoy y siempre.
Tu papa que te quiere mucho."

HUR kan man skriva något sådant till sin dotter som man har valt att ta avstånd ifrån?? Hur kan man göra det?? Det är spanska det han skrev på och det betyder kortfattat:
"Grattis på födelsedagen, ha det så bra nu och för alltid. Din pappa som älskar dig mycket"
Det är inte sant.. Det kan inte vara sant.. Jag vill inte det. Varför gör han så här mot mig?? Det är sååå många frågor jag har men vet inte hur jag ska ställa dem. Vill bara skälla ut honom för det han gjorde mot mig o min storasyster och vad han håller på med mot mina småsystrar. Det är inte rättvist och absolut inte kul.

Senare på kvällen:>> Då är det så att jag bråkar med min mamma och vill baka allt själv till firandet imorrn. Men det blev inte så utan jag gick ut för att rensa skallen och röka några cigg. Men senare på natten så kom Marre och hjälpte till då allt blev mycket bättre. Stämningen mellan mig och min mor blev bättre när Marre kom förbi.

Jaa!!! Katastrof så säger jag bara...Men nu ska jag gå och mysa och möjligtvis sova under mitt skööna täcke :P

Vi höres och ta hand om er.. Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0